We gaan weer The Hunt doen! Deze keer op woensdag 10 juni in Bunnik (14.30 – 17.00 uur). Verzamel stempels terwijl je uit handen probeert te blijven van de hunters die op je jagen. Aanmelden via de QR-code. We verzamelen bij het voetbalveld van de Camminghaschool. (Vanaf 10 jaar)
